Utisci sa sajma Host Milan 2019.

Host Milan je s pravom manifestacija koju obavezno treba posetiti: i ove godine se veliki broj izlagača iz celog sveta sjatio na Sajmu ugostiteljstva (od 18. do 22. oktobra). Budući da se sajam održava svake druge godine i novine koje se prikazane impresioniraju vremenskim pomakom i kreativnošću i očiglednim trudom da se na najbolji način izađe u susret potrošaču.

Naravno, mi smo na Sajmu bili zbog kafe – i kuće čiju vrhunsku kafu, espresso i slavu brenda donosimo na tržišta regiona: Miscela d’Oro. Po starom običaju, na Sajmu je bilo najviše proizvođača iz Italije jer, kao što je opšte poznato – u Italiji se pije najbolji i najkvalitetniji espresso, tako da smo bili na pravom mestu.

Miscela d’Oro noviteti

Dani u Milanu su počeli svečanom MDO večerom u sicilijanskom restoranu gde smo saznali interesantne stvari o samoj kompaniji, novom zaštitnom licu i velikom širenju na američko, kinesko i ostala tržišta. Predstavljen je novi MDO koncept koji je rađen sa puno volje ljubavi i energije. Koncept se oslanja na Siciliju koja je poznata po kulturi, tradiciji, vrhunskim ukusima i ljudima koji su veliki entuzijasti u oblasti u kojoj rade. Sam projekat je način da se duh Sicilije prenese u ostale delove sveta.

Predstavljeni su coffe corners (mini kafeterije “za ćošak”) – kao i novi dizajn, koji je radio poznati milanski arhitekta koji radi za Benetton. Povezao je sicilijansku toplinu i tradiciju sa kafom. Inače, prva kafeterija se otvara upravo ovih dana.

Novo promo lice MDO je Maria Grazia Cucinotta, holivudska glumica rođena na Siciliji.

Miscela d’Oro na Sajmu

MDO je i ove godine bio na centralnoj poziciji u hali 14. Sam štand je bio ukusno opremljen sa velikim brojem aparata za pripremu espressa, čaja kao i Bar Coffee mašina. Na štandu MDO su svakoga dana bili različiti programi, a poseta novog promo lica je “ugrejala” atmosferu temperamentnih italijana ljubitelja lepe glumice i Miscela d’Oro espressa. Ni mi “obični” poslovni posetioci nismo ostali ravnodušni na svu tu gungulu i medijsku pažnju.
Svakoga dana su barmeni pripremali espresso kafe, sa različitim dodacima kao što su pistaći, razni likeri kao espressa koji su prava poslastica. Espresso u paleti svih mogućih ukusa!

Generalno, i na drugim štandovima sa kafom, bilo je očigledno da je Nespresso koncept potpuno zastupljen i da svi proizvođači espressa pune kapsule a da su ostali modeli kapsula jednostavno – zastareli.

Zaključak sa Sajma

Miscela d’Oro je ponovo zablistala. Ne samo kvalitetom – u koji smo se uverili i preneli ga na tržište Srbije – već i novim konceptima i prilagođavanjima potrošačima

Drago nam je da se Srbija navikava na vrhunski kvalitet i ukuse espressa i da počinje da prepoznaje pravi kvalitet i sve ono što ga prati.Jer sa brendom Miscela d’Oro – Vrhunski espresso je UVEK blizu ruke…